fredag 8. januar 2016

Julen 2015


Det blei litt tiltak dette her merker jeg!

Det å skulle sitte 8 Januar og skrape sammen et innlegg fra Julen 2015 liksom.. 
Jeg er nok en av de som pakker sammen jula så fort jeg kan. Det er SÅ koselig når det står på, og jeg elsker førjulstiden.. Men når nyttårsrakettene smeller i lufta er det nesten sånn at jeg kaster juletreet ut fra verandaen. 
Nytt år nye muligheter , blanke ark bla bla bla...
Jeg synes egentlig hele nyttårsfeiringen er ganske så trist, imens alle ønsker det nye året velkommen med åpne armer står jeg ofte litt trist og tenker over at jeg aldri får sett 2015 igjen. 
MEN, sånn er det nå. 
Når det er sagt hadde jeg en kjempe fin jul på Sunnmøre med familien og vennene til Lodve. 
Vi hadde noen magiske øyeblikk og vi kosa oss max. 
En av de gøyeste hendelsene som jeg alltid kommer til å huske er : 

Vi sitter inne i leiligheten til Andreas (som henger sammen med huset til foreldrene til Lodve) og ser på en skummel serie. 
Jeg er godterisjuk og tasser inn i huset for å skrape sammen noe potetgull og dipp. 
Da jeg er på vei ut igjen ser jeg i vinduet en mørk skikkelse. 
Jeg blir stående, helt stille. Jeg er sikker på at jeg ikke blunket engang. Jeg VISSTE at dersom jeg gikk ut ville noen skremme livet av meg! Jeg stod tålmodig (men vettaskremt) å ventet.. 
Tilslutt gikk det i døra og inn kommer Lodve.. 
Jeg ler hysterisk, han smiler lurt. Han innrømmer tilslutt at han hadde planer om å skremme meg.. 
Jeg ser det for meg. Klokken var nærmere to på natta, det var mørkt både inne og ute, og DER står jeg i gangen, med dipp og en svær bolle med potetgull, heeelt musestille og bare venter... Lættis. NÅ. 
Men ikke da :p 

Uansett, her kommer det et knippe bilder : 



Vi fikk besøkt Tante Brun i Ålesund!!!




NYTTÅRSAFTEN 2015


Gullkjolen var så klart på, og fineste mannen min i dress! 

Jeg har ikke sagt det før men sier det nå : 

GODT NYTTÅR!!!



2 kommentarer:

  1. Koselige bilder:) Godt nyttår!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lisa! Håper det nye året behandler deg bra : ) Koselig å få hilsen fra deg her inne!

      Slett

Jeg blir hoppende glad om du vil legge igjen noen ord hos meg! Jeg leser alle kommentarene og blir super happy for hver og en :) Snille ord varmer et blogg-hjerte!